• My Cart 0

    Du har inga varor i din kundvagn.

  • 0
Kupongkod: SD9

Återgång Politik

Vi är ledsna för att ge dig besvär. Om du inte är nöjd med din beställning, vänligen kontakta vår kundservice för att inleda returprocessen inom 14 dagar efter att du mottagit dina varor. Läs vår returpolicy noga och se till att alla kriterier är uppfyllda innan du skickar tillbaka några objekt till oss. Denna returpolicy är tillämplig på alla artiklar på vår webbplats förutom de som är särskilt märkta.

Allmän returpolicy

Du kan få återbetalning för defekta, skadade eller misshandlade artiklar, storleksavvikelse och färgstörningsproblem osv. Observera:

1. Vänligen returnera inte artiklar utan samråd med vår kundservice. Vår kundtjänst kommer att inleda returprocessen med dig.
2. När du har mottagit din retur kommer objektet att granskas av vår kvalitetssäkringsavdelning. Observera att föremål som visar tecken på slitage, förändrade, ändrade storlekar eller skadade på något sätt inte kan accepteras för retur.
3. Eventuella obehöriga, felaktigt paketerade eller icke-försäkrade paket kommer att returneras till avsändaren.

Vänligen kontakta vår kundsupport innan du skickar tillbaka några produkter. Alla förfrågningar måste lämnas in senast 14 dagar efter mottagandet av leveransen. Produkten måste returneras till oss oskadad, oljad, otvättad, oförändrad eller inte sliten annat än att prova produkten / produkterna på och i samma tillstånd som den såldes till dig. Observera att alla etiketter eller taggar måste förbli intakta och produkten / produkterna ska returneras i eller med originalförpackningen. Om gåvorna skickas med din produkt, måste du returnera den också.

Specifika returpolicyer

Full återbetalning

Din beställning är berättigad till full återbetalning om produkten du har fått är:

Skadad - Om du får en skadad produkt, vänligen kontakta oss omedelbart. Var mycket beskrivande för skadorna och ladda upp meningsfulla bilder på skadan. När vi har fått dina förfrågningar kommer vi att hantera det inom 48 timmar.

Produktmatch - Om du har fått en annan produkt, vänligen kontakta oss inom 14 dagar. Ladda upp meningsfulla bilder av den mottagna produkten. Vi kommer att behandla det inom 24 timmar.

Misspassande storlek - Eftersom alla våra klänningar är handsyade och anpassade kan den färdiga klänningen variera med ungefär en tum i vardera riktningen för de angivna mätningarna. För att säkerställa att din klänning fortfarande passar dig perfekt har våra skräddare skapat alla våra klänningar med extra tyg i sömmarna för att möjliggöra mindre storlekar. Om din klänningsstorlek skiljer sig från specifikationerna för din beställning med mer än en tum, var du välkommen att välja mellan följande alternativ:

1. Du uppmuntras att hitta en lokal skräddare för att göra justeringar. Vi ersätter dig för upp till 10% av produktpriset som skräddarsydda kostnader.
2. Du får skicka tillbaka klänningen för gratis ändringar, men du behöver betala för fram och tillbaka fraktkostnader.
3. Förstå att klänningar som inte passar ordentligt men i enlighet med de beställningar du beställt inte kan returneras eller bytas ut.

Färgmismatch - Inställningarna på din datorskärm kan ändra färgen på bilderna som visas på vår webbplats. Liten färgavvikelse på din klänning och färgen som visas på skärmen kanske inte betyder att klänningen är defekt eller skickas fel. Men om du är säker på att du har mottagit föremålet i fel färg, vänligen kontakta kundservice för att se om en retur eller återbetalning är möjlig. Det finns tre huvudfaktorer som orsakar 90% av färgproblemen.

1. Färgkalibrering av din enhet, varje datorskärm eller mobil enhet kan visa färgerna på ett annat sätt
2. Förbättringar av digital kontrast av den specifika bilden kan bidra till illusionen av en felaktig färg
3. Fotografens kamera, belysningsuppsättningen och bakgrunden kan göra att klänningsfärgen ser annorlunda ut

Det enda sättet att säkerställa att du verkligen får rätt färg är att köpa en färgprov från oss.

Objekt som inte kan returneras eller bytas ut

1.Inga returer och inga utbyten för personliga objekt.
2.Inga returer och inga utbyten för förgängliga saker, örhängen (inklusive smycken uppsättningar som innehåller örhängen) och personlig vård föremål (inklusive underkläder, etc.) på grund av hygieniska skäl.

Style misslyckande - Om våra klädtillverkare eller partner levererar fel klänning till oss och då levererar vi den klänningen till dig. Du är berättigad till full återbetalning.

Delvis återbetalning

Produkt behöver skräddarsys arbete
Om din skräddarsydda produkt behöver en skräddarsydd, eftersom storleken inte är korrekt, kan vi kanske stödja dig med skräddarsydd fakturan. Kontakta vår kundsupport för mer information.

Saknas anpassade funktioner
Om dina klänningar saknar anpassade funktioner som du noterar i din beställning (t.ex. blommadekor på klänningen), är du berättigad till delvis återbetalning. Kontakta vår kundservice för mer information.

Sen frakt på snabba beställningar
Om din snabba beställning inte anlände i tid kommer vi att returnera den snabba behandlingsavgiften. Vänligen kontakta vår kundtjänst.

Beställ avbokningar

Vi förstår att det är ett mycket viktigt företag att beställa en klänning för ditt speciella tillfälle, och vår avbokningspolicy skapades med tanke på detta. Det är dock viktigt att notera att våra klänningar är ordnade, och när skräddarsydd processen har börjat kan materialen inte återanvändas. De goda nyheterna är att det fortfarande är mycket tid för dig att ändra tanken efter att du har gjort din beställning. För ytterligare information, se vår avbokningsregler nedan.

Obetalda beställningar kommer att annulleras automatiskt efter 3 dagar. Vi får hundratals testorder varje dag som våra medlemmar använder för att citera visst innehåll i vagnen och spara fakturan för senare referens.

Om du vill avbryta din beställning, kontakta oss eller Live Chat för att fortsätta.

När din beställning har skickats kan den inte längre avbrytas.

Insatser Tidsramar Återbetalat belopp
Produkt Frakt kostnad
Klänningar, skor, accessoarer, etc. inom 12 timmar 90% 100%
12-24 timmar 70% 100%
24-48 timmar mindre än 50% 100%
över 48 timmar, skickas inte ingen 100%
Beställningen levereras ingen ingen

 

Utbytespolicy

Vi erbjuder ingen utbyteservice för några produkter för tillfället. Eftersom alla artiklar är beställda har vi inte färdiga klänningar eller produkter som kan skickas i utbyte mot dina returnerade varor. Du måste returnera oönskade artiklar (om de är berättigade enligt returpolicyn) och sedan placera en ny beställning på ersättningsartiklarna. Alla nya beställningar är föremål för den aktuella produktionsperioden.

Returprocess

Observera att artiklar som returneras i oacceptabelt skick inte kommer att behandlas som återbetalning och skickas tillbaka till dig.

1. Skicka in en returförfrågan till vår kundtjänst inom 14 dagar efter att du fått din beställning. Vänligen inkludera en förklaring och fotografier som anger anledningen till din återkomst. Observera att retur inte accepteras utan förhandsgodkännande från vår kundservice.

2. När vår kundtjänst har godkänt din begäran kommer vi att ge dig returadress och "Produktreturformulär". Skicka varan (er) via ditt lokala postkontor inom 3-5 arbetsdagar. Observera att vi inte betalar någon skatt eller tullavgift om det inträffar.

3. När mottagen på vår anläggning kommer din retur att behandlas inom 48 timmar. När din återkomst har bekräftats och inspekterats, tillåta upp till två faktureringscykler för att den ska krediteras ditt konto, beroende på din bank eller betalningstjänst. Din bank eller betalningstjänst kan ta ut en liten transaktionskostnad.

4.Original frakt & returfrakt återbetalas inte.

Observera: vi förbehåller oss rätten att inte behandla återbetalningen om de returneras i oacceptabelt skick.

Returadressen: vänligen kontakta vår servicemail - [email protected]